12 mar 2014

Modna Wiedźma

Suknia była przepiękna. Uszyta z czarnego, cieniutkiego jak mgła jedwabiu ze srebrnym szamerunkiem na szerokich rękawach i gwiazdkami otaczającymi głębokie wcięcie dekoltu.
Tydzień temu przyjaciółka Margo zamówiła ją w katalogu „Modna Wiedźma” i właśnie przywieziono ją kurierem z samego serca Stolicy do podmiejskiego domku, w którym mieszkała wyżej wspomniana dziewczyna.
-Jejku! -westchnęła Margolota, ostrożnie przesuwając dłonią po delikatnym materiale. -Ależ będziesz cudnie wyglądać! Gdzie chcesz ją nałożyć?
-No jak to gdzie, na przedwiosenny sabat, w najbliższą pełnię księżyca!-przyjaciółka zachichotała i pognała do drugiego pokoju, żeby czym prędzej przymierzyć mgielne cudo.
-Chyba nie mówisz o tym spotkaniu w lesie? -Margo uniosła brew, przyglądając się wiedźmie spowitej w niemal nieistniejącą kreację.
-To jest ostatni krzyk mody! -oburzyła się przyjaciółka i z jedwabnym szelestem podeszła bliżej do kryształowego lustra.
-Biorąc pod uwagę realia Zlotu Czarownic, to nie będzie krzyk, a szczękanie zębami. -filozoficznie zauważyła Margo. -Zmarzniesz i zachorujesz. Zobaczysz.
-Ale wszystkie Wiedźmy tak się ubierają! -jęknęła przyjaciółka, próbując jako tako wypełnić sobą głęboko wykrojony dekolt.
-Ale nie na wycieczki po lesie! Może i noszą takie suknie w swoich salonach, ale mądra wiedźma na przedwiosenne tańce dookoła ogniska powinna nałożyć ciepłe, wełniane gacie.
-Jesteś okropna. -przyjaciółka pokazała Margolocie język. -Żadnego elfa nie uda mi się zachwycić gdy ubiorę grube pantalony!
-To może uściślijmy cel w jakim udajesz się na Sabat. Bo teraz to już nie wiem czy chcesz czarować czy oczarowywać. -zachichotała Margo. 



Niestety, nie znam autora tego uroczego obrazka.

11 komentarzy:

  1. Hi, hi... Grunt to stosowny ubiór :)
    A nie w góry na szpilkach i w mini.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak! Niech sobie mówią co chcą, ale kiedy lata się na miotle, wełniane gacie są sprawą priorytetową!

      Usuń
  2. Zdecydowanie - do lotów na miotłach wełniane gacie niezbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skafanderek na sukieneczkę na czas lotu, a potem znaleźć cieplutkiego elfa i po krzyku. Ja kiedyś w zimę w miniówie stałam na mrozie z godzinę i czekałam na swojego chłopaka, a mu się samochód zepsuł . Doczekałam się i nawet kataru nie miałam . :) A na sabacie jest gorąco od ognia i ognistych tańców i trunków i .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestem fanką ciepłych gaci :D
      Staroświecka ze mnie wieśma i krótkich spódniczek na mróz nie zakładam ;)

      Usuń
  4. oj tam,oj tam:))kobiety w szpilkach mawiają-może się i zabiję w tych szpilach,ale przynajmniej umrę w pięknych butach:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kobiety w szpilkach jeśli zdejmą buty uważają się za mniej atrakcyjne :D?

      Usuń
  5. "Czy kobiety w szpilkach jeśli zdejmą buty uważają się za mniej atrakcyjne :D?"

    Może niektóre? Ja nie ;-)

    :-D No tak. Dlatego (zaobserwowałam) wiele Angielek ma sine nogi… Bo podobnie, jak przyjaciółka Margo, w zimie chodzą w letnich sukienkach i cieniutkich rajstopkach… albo bez…

    Na moim starym blogu (ten blog jest nadal czynny) miałam nicka… wiedźma Margo ;-D

    Prze-piękne to Twoje opowiadanie o WIEŻY. Wpisałam tam koment kilka dni temu, ale się nie wkleił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może go zagarnął kosz spamowy? :( Nie wiem już jak mam się bronić przed spamem, bo powoli zaczynają zawodzić wszystkie sposoby a nie chcę dodawać weryfikacji hasła.
      Wiedźma Margo :D Może to...rodzina ;)

      Usuń