20 maj 2011

Sezon cudów.

Miejsce akcji: basen. Osoby dramatu: Miszczunio i ja.

-(miszczunio)Co ty robisz? Jak ty pływasz? Co to za styl rozpaczy?

-(ja) Jakiej rozpaczy…? To piesek!

-Tja…chyba szczeniak w worku. Przestań polerować tą wodę tylko płyń jak trzeba!

-Przecież płynę…

-I to mnie dziwi. Płyniesz wbrew fizyce, logice i budowie molekularnej wody. Cuda jak Chrystus robisz. Albo Mojżesz…Przejście Żydów przez Morze Czerwone….






Lawenda na przypomnienie, że ją lubię...

I tak dopłynę tam gdzie chcę! Dajcie mi tylko trochę czasu....


20 komentarzy:

  1. Podziwiam sobie codziennie i podziwiam! Nie będę banałów wypisywać, bo BABULEWICZ to już przecież znana marka! A lawendowa szkatułka - zarąbista jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak pływam kraulem. Styl desperacki ;-))))
    Ależ mi się podoba chustecznik. Lato w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hahaha" genialny rozmowa! :D
    Lawenda jak najbardziej TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace, pachnące latem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Una caja de pañuelos sencillamente preciosa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie umiem pływać ;-)))) i zawsze siedzę w brodziku udając że głęboka woda mnie nie interesuje ;-))))). Różowa skrzyneczka cudna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pływam, więc nie martwię się o styl. Za to do perfekcji opanowałam stylowe ;))) siedzenie na obrzeżu basenu.
    Pozdrawiam ciepło zachwycając się lawendową skrzyneczką.

    OdpowiedzUsuń
  8. od dziś mam do Miszczunia szacun :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaa.... te pływanie a tutaj lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. :)))) Oj, jak ja bym sobie popływała... tęskno mi :((

    Jakie letnie te motylki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ushii ! Balsam na mą duszę wylewasz...bo nikt o chusteczniku nie wspomniał a ja z tą skatiną męczyłam się cały dzień, obmalowując ździebełko po ździebełku....:D

    OdpowiedzUsuń
  12. męczenie skatiny nad wyraz udane okazało się, pudełko z lawendulą takoż oczy cieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre syreny zdolne są bardzo.Całusy z ubitego gradem Supraśla.

    OdpowiedzUsuń
  14. Пахнет летом, бабочки порхают! Красота! Великолепно! Мне очень нравится у Вас!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Абсолютно весенние вещицы!

    OdpowiedzUsuń
  16. Great, so romantic and beautiful:-)
    Hugs, Biljana

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez te "szkole plywania" reprezentuje i...dopoki czuje czuje grunt pod stopami "ZAPLYNE" wszedzie;-)))))))
    Lawendowa skrzyneczka kojarzy sie z poludniem Francji:-)) Sliczna!
    Pozdrawiam Agus cieplutko z dziura w szczece;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing boxes! beautiful work!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muy bonitos todos los trabajos, me encantan.
    Besitos desde España

    OdpowiedzUsuń