24 lis 2009

Czas plonów

Nie wiedziałam, że można tak rozpaczliwie tęsknić do jakiejkolwiek rzeczy nieożywionej. Dziś zasiadając przy biurku syna odkryłam przed monitorem jego stłamszoną piżamę. I już wiem, że można tęsknić. Rozpaczliwie. Tęsknię do MOJEGO komputera. Na MOIM biurku.




Na świecie podobno istnieją dwa rodzaje ludzi. Jedni, kiedy dostają szklankę dokładnie w połowie napełnioną, mówią: "Ta szklanka jest w połowie pełna". Ci drudzy mówią: "Szklanka jest w połowie pusta".
Jednak świat należy do tych, którzy patrzą na szklankę i mówią: "Co jest z tą szklanką? Przepraszam bardzo... To ma być moja szklanka? Nie wydaje mi się. Moja szklanka była pełna. I większa od tej!"

Terry Pratchett (ur. 1948)
Prawda

No właśnie....

16 komentarzy:

  1. zapraszam po wyróżnienie ;)
    śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety do tych ostatnich nie należę, biorę te do połowy pełne szklanki i cieszę się jak dziecko ;o)
    czarnym chustecznikiem z Audrey czuję się przeniesiona do estetycznej Utopii... nie można go było piękniej zrobić i nie ma piękniejszego chustecznika (tako rzecze Zaratustra)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chustecznik :)
    A ja z tych co jęczą, że szklanka w połowie pusta :-(

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. J a z tych co się cieszą że do poowy pusta ale wiele tak naprawdę zależy od kontekstu:):):) Fajny zegar-bardzo lubię ten motyw, bardzo ładnie go skomponowałaś na zegarze:) ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sięgnęłam po jedną z moich ulubionych książek Pratchetta: "Mort" :D

    "– JAK SIĘ NAZYWA TO UCZUCIE W GŁOWIE, UCZUCIE TĘSKNEGO ŻALU, ŻE RZECZY SĄ TAKIE, JAKIE NAJWYRAŹNIEJ SĄ?
    – Chyba smutek, panie. A teraz…
    – JESTEM ZASMUTKOWNY."

    Piękny zegar :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no i znów piękne prace, zwłaszcza Audrey,
    Aga, zapraszam po wyróznienie, pewnie juz takie masz, ale od przybytku itp, itd :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na widok takiej szklanki wiem, że to ja ją będę musiała umyć ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany chustecznik , jest - przepiękny.Kwintesencja kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się zegar podoba. Piękny jesienny motyw i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, I see your works they are very beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz, ze tak hurtowo chwalę twoje prace... ba nawet można by robić to w ciemno ;))))
    Wszystko jest perfekcyjne, doskonałe i piękne... proszę byś odebrała wyróżnienie, które jest wyrazem mojego podziwu dla Ciebie:)))
    http://jolinka.blogspot.com/2009/11/witrazowa-szopka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany... Ten chustecznik jest absolutnie cudny, piękny i w ogóle... A zegar to nie? No też!

    Ja wolę do połowy wypełnione kubki (najlepiej kawką), nie cierpię szklanek, kiedyś przez jedną taką (pustą) prawie straciłam palec ;P

    OdpowiedzUsuń