14 sie 2009

Co z oczu to z serca

Blady strach padł na mnie wczoraj wieczorem.
Okazało się mianowicie, że przyjedzie moja matula i muszę wyszykować dla niej pokój gościnny. Wspomniany pokój sąsiaduje z moją pracownią i od paru tygodni pełnił rolę na zasadzie "co z oczu to z serca". W konsekwencji od jakiegoś czasu trudno otworzyć do niego drzwi, nie mówiąc o swobodnym wejściu. Kurz w kątach wytworzył już pewnie złożone struktury społeczne i lada moment ogłosi niezależność polityczną.
Wzdycham więc z rezygnacją, łykam neospazminę i czyniąc znak krzyża udaję się niniejszym do tej jaskini grozy...
Aha! Jeszcze dla uspokojenia wkleję zdjęcia kompletu w orchidee.

33 komentarze:

  1. Dawno Ci już nie słodziłam, więc proszę: cudo i w dodatku takie zupełnie inne :-) Skąd się bierze takie obrazki i kto Ci to wycinał? Przecież matula dopiero przyjedzie (ukłony, Pani Alu :-D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padam na kolana przed tym kuferkiem. Komplet jest prześliczny ale kuferek.....marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! Komplecik jest cudowny! Kolory przepiekne, a kwiatki jak żywe! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w odgruzowywaniu, do nas wieczorem przychodzą goście.Znajomi męża, ja to mam stracha, nie znam ich bowiem.To niestety Cię nie pocieszy, ale dodam, że Twoje prace zawsze zapierają mi dech w płucach. Kuferek jest odlotowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cie! ale cuuudne przedmioty!! powalające to pudło (na kapelusze?)
    Powodzenia i odwagi w sprzątaniu pokoiku ;)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga! Tylko absolutnie nie pozwalaj na jakiekolwiek przejawy niezawisłości politycznej! No nie za ściana pracowni! ;D
    Komplet bosski! Cudne cudo i... słów mi zabrakło :)
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. oj Aguś a ja taka stęskniona za Tobą a tu takie cudności pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko ja też miałam taki stan mojego mieszkania, że zaczynałam podejrzewać iż wyrosną drzewa z nieużywanej jego części. Rozumiem Twój więc ból.
    Ale kuferek bossssski!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak Jednoskrzydła już się za Tobą stęskniłam;). Przecudnej urody komplecik. Też chciałabym wiedzeć jakie jest przeznaczenie tego pudełka.
    Współczuję odgruzowywania .

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik pełen gracji i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  11. maravilloso!!
    me gustan mucho tus trabajos!!
    te felicito
    ya soy tu "seguidora"
    cariños
    c@
    CaroliArtesanias
    www.carolinamaraboli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Jestem 100-etną obserwatorką :D
    I bardzo bardzo bardzo prosiłabym o informacje o jakowychś warsztatach deco :P
    Uśmiecham się bardzo szeroko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję:)
    Melicjo - możemy się ewentualnie umówić w mojej pracowni - adres e-mail jest podany na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.
    Pani Agnieszko czy to jest motyw z papieru ?
    Bardzo bym chciała wykonać prace na ciemniejszym tle , a z serwetką to trochę nie bardzo. Chcę zachować słoje drewna. Jak to zrobić. Praca jak wszystkie Pani dzieła powalają na kolana.Pozdrawiam.
    Dana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam.
    Tak, to motyw wycięty z papieru do pakowania prezentów a słoje drewna uwidocznią się, jeśli po bejcowaniu przeszlifujemy przedmiot papierem ściernym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne "prace" ,,,,jestes mistrzynia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuferek Cudny, śliczny, fantastyczny. Jak zwykle jak tu zaglądam (a zaglądam z utęsknieniem) to zawsze moje oczy napatrzeć się nie mogą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo-komplet! Jedyny plus kończącego się lata to taki, że zaczynamy wracać z letnich wojaży i w końcu zacznie się (mam nadzieję) wzmożony ruch na moich ulubionych blogach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny komplet!!!

    polojama

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplet piękny!
    A jak tam sprzątanko? Kto wygrał? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego... Wzdycham z zachwytem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplet cudo, zakochałam się. O ile można pałać uczuciem do rzeczy martwych, tak ja się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykle urokliwy komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  24. hola acabo de ver tu blog, y me encanta, sobre todo este juego, te quedo super precioso
      un saludo

    OdpowiedzUsuń
  25. Pani Agnieszko!!!!
    Goście gośćmi , ale proszę do nas natychmiast wracać.
    Ja już tęsknię. Nie przypominam sobie tak długiej przerwy. Zaglądam i zaglądam , a tu cisza. Dziewczyny na pewno się ze mną zgodzą.
    Pozdrawiam.
    Dana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej , hej!!! Co u Ciebie? Mam nadzieję, że wyszłaś juz z tego pokoju obok pracowni:) Aż tyle kurzu to tam chyba nie było?:)
    Komplecik w kwiatuszki uroczy.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Es una belleza de trabajo con esas rosas tán finas sobre el fondo ocre,amo las flores,gracias por compartir,Con cariño desde España,besos

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw uśmiech lub słowo krytyki. :)