9 kwi 2012

Celtic Wolf






19 komentarzy:

  1. Piękno szkatułki podkreślone muzyką i poezją.Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh! so beateaful great job
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  3. Просто восторг!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne motywy. Kultura celtycka zawsze mnie pociagała swoją tajemnicą:)) Piękna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko pięknie posługujesz się tymi motywami, pomyślałam że fajnie też by wyglądał taki motyw wygrawerowany i patynowany...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamon. Niemal w moich myślach czytasz, bo od parunastu dni szukam informacji na temat inkrustowania drewna metalem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te szkatułki, eleganckie i perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię celtyckie ornamenty, a ten wilk jest świetny - bardzo ładna szkatułka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny motyw wybrałaś - a wykonanie jak zwykle perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne pudełko, bardzo lubię takie czyste formy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona, oczarowana i kopara mi opada!!!!
    Pozdrawiam,
    Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech...Ustka zaczyna mi się śnić po nocach. :D jednym Hawaje a mi ona :P

      Usuń
    2. hehe, wcale się nie dziwę:D nie dość, że można się pogrzebać w glinie, to jeszcze spędzić czas nad morzem:D:D

      Usuń
  12. Dziękuję Wam kochani. Jako, że zamierzam trochę bardziej zgłębić celtyckie wzornictwo, Wasze opinie szczególnie mi pomagają w utwierdzaniu się w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bellísima!
    Felicitaciones!
    Besos,
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, już jestem fanką :) Koniecznie zgłębiaj celtyckie wzornictwo, świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do grona fanów i tu... jesteś niesamowita, masz zdolne ręce i przy tym głowę pełną pomysłów, otwartą. Ps. jak ja idę na zakupy ubraniowe, to wracam najczęściej z papierem ściernym, gazem do palnika itp. :D Witaj w klubie!

    OdpowiedzUsuń