30 lis 2010

Czas...czas pogania nas.

I zupełnie nie świątecznie. Na przekór tego co za oknem. Pomysł mojej matuli i petycja do rodzicieli: -Moja muzo, przybywaj, bo natchnienie mi siada przywalone zaspami śniegu. Tato. Wypisz mamie delegację tygodniową. ;)


Ostatnie pomieszczenie w moim domu powoli zaczyna przypominać to co przypominać ma w moim umyśle naćpanego architekta. Przy okazji zaś zaczynam odkrywać uroki handlu wymiennego. Otóż zrobiłam wizytówki dla przemiłego pana glazurnika, który od paru dni zmaga się z moją metafizyczną koncepcją ostatecznego szlifu wizualnego. Pieniążków nie wzięłam, bo co to tam...15 minut pracy. A pan za to przytargał mi świeżo złowione rybki. Ha. Jeszcze trochę a zacznę muszelkami płacić.

I jeszcze parę nutek na ewentualny smutek:

12 komentarzy:

  1. Śliczny zegar - aż mi się milej zrobiło :-))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zegar z moim ulubionym motywem lawendy.
    A co tam, że za oknem śnieg...u Ciebie można jeszcze poczuć powiew dawno już zakończonego lata:-)
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten zegar. Od razu cieplej się zrobiło. Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak, więcej tej wiosny poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ¡Precioso, me encanta!.
    Besitos desde España

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegar cudny, lawendowy, nostalgiczny, niemalże pachnie lawendą....
    Pozdrawiam z Leśnego Zakątka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta serwetka leży u mnie od dawna a tutaj proszę cudownie wyszła.
    Dziękuję za przepiękną muzykę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapachniało mi Prowansją!!! cudności prawdziwe!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Az milo popatrzec na taki pejzaz kiedy za oknem snieg :) Zegar jak kazda Twoja praca bardzo, bardzo efektowny, a system platnosci w sumie ciekawy, czyli revival dawnych czasow

    OdpowiedzUsuń
  10. I love Provanse motiv, your clock is absolutely beautiful:))
    Hugs, Biljana

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, I Love wykonywanej pracy są wspaniałe i jak zintegrować decoupage urządzenie wydaje się, że zegar malowane pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń