18 kwi 2019

Biały i czarny wilk

"Jesteś czarnym wilkiem. Obudź się w sobie.
Nie jesteś białym wilkiem, tylko czarnym, bo nosisz czarną sukienkę kontemplacji.
Gdybyś była białym wilkiem, byłabyś bardziej otwarta, skierowana bardziej na zewnątrz.
Ty natomiast biegasz po lesie w poszukiwaniu tego, na czym Ci zależy, a potem wracasz do stada. Zwijasz się w kłębek na słońcu i rozmyślasz o tym.
Jesteś samotnym wilkiem, który boi się być sam.
Wilczy lek oznacza miarę. Wilki są dobrymi matematykami. Jeśli stopisz się w jedno ze swoją magią - ze swoim lekiem - nigdy się nie zgubisz, bo przebiegłaś już wszystkie ścieżki.
To potężna i hipnotyczna magia.
Celem jest moc.
Jeżeli zrozumiesz moc czarnego wilka, to sama uzyskasz taką moc jak on.
Biali mawiają: "nie jestem wężem, nie jestem wiewiórką, jestem kimś ważnym!"
Wszystko bez przerwy rozdzielają.
Na tym polega ich tragedia..."
Adrews V. Lynn

 tarot box 
 Wolf box 
 

5 komentarzy:

  1. Piękne te pudełka z wilkami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tylko bajka wilcza mi się nie chce z umysłu wypsnąć. Za mało czasu na literackie rozkminy ;p

      Usuń
  2. Ciekawy tekst, daje do myślenia. Prace są naprawdę genialne, a do tego mega ciekawe z wielką nutą magii. Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że w końcu uda mi się dołączyć do moich prac nową bajkę a nie cytat :)

      Usuń